godmorgon

gick även bra idag han vart lite sur när vi kom fram till skolan för hans mattebok och tallekvist var borta, men jag hoppas marie hittar dem. idag skall liam bjuda klassen på pepparkakor som han bakat plus att de skall se på film. han har vart i klassen både mån tis och idag. det är väll meningen att han skall börja klassen helt nu vad jag har fattat det som. det är ju roligt för han men jag vet att han kommer att sakna leif och peter de har varit kanon bra lärare för liam.
i dag skall xxx på möte får väll se hur det går. och i morgon skall jag träffa dem igen. nä nu skall jag ta disken och städa i ordning här nere sen skall jag och mamma till glasögon affären. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0