gud vad segt

gud vilken seg dag det har varit idag har inte hänt mycket bara latat mig hela dagen det har inte varit många knop idag. har precis sett antikdeckarna det är ganska kul gillar inte att anders har slutat han var bra. men hon den nya var rätt bra.
liam gick precis ut han gick bort till eddie, får väll se när han kommer hem. rasmus skall nog komma hit på måndag och va hos liam ett par dagar vi har väll inte bestämmt hur länge han skall vara här men det blir nog två nätter. det är kul att han och liam kommer så bra överens.
på tisdag skall jag med lisa på ljusparty det skall bli kul det var längesedan jag var på nått sånt. de har rätt fina saker partylite jag tror det heter så. men det skall bli kul, sådå får anders vara barnvakt men han sa att det gick bra.
nä nu skall jag se lite på tvn. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0