hej

nu var det ett bra tag sen jag skrev, har komit hem från spanien och har även hunnit med värmland i helgen det var jätte skönt att få vila sig lite. spanien resan var jätte bra förutom att det var svin dyrt gick snuskigt mycket pengar men men så kan det vara. idag vet jag inte vad som händer liam har ringt hem från skolan och vill gå hem men jag pratade med fröken så vi skulle avvakta till rasten så får vi se om han blir på bättre humör.i eftermiddag kommer lisa och jenny hit och hälsar på det skall bli kul har inte sett de på ett tag. liam skall nog gå till gårdis idag fattar inte att han har blivit så stor och får gå på fritidsgården jag tycker det var i går jag gick dit. men de får gå mådag och onsdag mellan 17-19.30. men det är roligt för han de har mycket aktiviteter för barnen. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0