godmorgon

vaknade först halv sex men lyckades somna om höll på att dö när klockan ringde halv sju låg och drog mig till tjugo i sju var trött som faaan.
trodde aldrig jag skulle få iväg liam men vi hann i tid han var på ganska bra humör idag skönt det det verkar som det går åt rätt håll. han verkar lugnare nu han har haft en jobbig period sur och grining men dt verkar som det håller på att gå över tack gode gud för det, men man kan ju förstå att han mår lite dåligt han har ju haft det ganska jobbigt pga av xxx.
denna gången skall jag fan kämpa jag ger mig inte denna gången. liam skall fan inte behöva lida mer pga xxx.
usch vad trött jag är på xxx han är en mästare på att manipulera folk men jag hoppas att han inte kan det mer.
känner mig ganska bra idag får hoppas att det håller i sig hela dagen så jag får något gjort här.
har så många planer städa flytta sofforna bära ner data bordet bära upp tv bänken borra hyller ja planer kan man ju ha men man måste ju göra det också hehe. nä nu skall jag käka lite frukost och läsa tidningen pensionär varning hehe.
hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0