godnatt snart hoppas jag

försöker att få gå att lägga mig snart. rasmus är bra trött iallafall frågade mia när han gick upp i morse han hade varit uppe vid 7.30 ungefär, liam vet jag inte när han gick upp för han sov hos tony så han visste inte riktigt när de gick upp men jag tror att det var vid runt 9 för när jag pratade med han vid 10 så hade de varit vakna en stund. pratade med anders precis om helgen han skulle försöka att komma ifrån jobbet vid tre så det är ju bra det är ju kul att komma fram i någorlunda tid. jag såg att det ena rummet hade jacuzzi så jag skall ringa i morgon o fråga om man kan få det rummet det vore inte dumt för värken ,men då får nog inte anders upp mig ur badet på hela helgen, då bosätter jag mig nog där... hihi. nä det blir nog bra, har lite dåligt samvete för lillen bara att lämna han en helg, men jag har hört från några att det kan vara bra att vila och sammla lite krafter in för veckan efter just med att utredningen och allt börjar då, och de kanske har rätt i det kommer att bli en tuff tid men jag måste vara stark nu för lillen skull. ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0