hej

idag är jag super trött somnade typ vid 1 sen vaknade liam och marco vid 7.50 jag tänkte att det är inte sant men så var det. jag fattar inte att de inte var trötta. så det var bara att gå upp slänga isig en kopp kaffe ut med hunden och sen in och göra frukost. nu har de gått till annagatan lite de är väll hemma hos marco kan jag tro, skall in i duschen nu och sen i väg till affären och handla lite. sen vet jag inte vad som händer blir väll att se på tvn ikväll, anders skall ju jobba inatt han börjar sex och jobbar väll till fyra eller nått. det blir nog att jag följer med han nästa helg jag tror det iallafall som det känns nu men jag får väll se. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0