sova...

nu sover den rare lille prinsen... han var bra trött nu. han tyckte filmen var bra men han har ju sett de andra oxå det har ju inte jag gjort lite synd men den var väll ganska trevlig. är ganska trött nu så jag skall väll oxå gå och lägga mig snart och läsa lite men det är inte många blad kvar läser martina haag det är faktiskt rätt rolig, får inte glömma att påminna anders om att ta med boken till mig i morgon för han kommer nog som ett skott imorgon och hämntar bilen jag lånade ju den idag, men jag vill inte lämna tillbaka den hihi den är så trevlig och köra..... men men så är det.
jag undrar vad man skall hitta på i morgon det blir väll idol på kvällen i allafall. sen måste jag bestämma mig om jag skall följa med anders nästa fredag han frågade om jag vile följa med på en konsert i jönköping det är sonataartica
som spelar men jag vet inte hur jag skall göra, annars får han ta med någon annan det är väll alltid någon som vill följa med. jaja nu skall jag gå och lägga mig finns inte så mycket annat och göra inget på tvn heller så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0