Utkast: hej igen ...

hej igen jag fattar inte hur man lägger in en bild jag har suttit och försökt att lägga in en visnings bild i en kvart men det går inte jag fattar inte vad jag gör för fel. ändå visade lena mig förut och jag gör som hon sa men det går inte får ringa och fråga henne sen. usch vilket tråkigt väder det är ju bedrövligt måste gå i väg till statoil och köpa godis till liam han skall i väg på filmklubben sen men jag väntar nog en stund och ser om det slutar regna annars får jag väll vara lat och ta bilen, jag måste ju ändå tanka för jag skall ju lånbyta bil med anders på torsdag så det är väll lika bra att tanka nu så har jag gjort det. skall ju med liam till skövde på torsdag hoppas det går bra. igår vad en bedrövlig dag mår bätre idag men det var väll på grund av sömnbrist ahr sovit så dåligt i över en vecka är uppe och går på nätterna för jag inte kan sova jag vet inte vad det är det är väll oro antagligen för allt det här med vårnadstvisten kan jag tro men det löser väll sig till det bästa får jag hoppas.


Kommentarer
Postat av: Lena

Du kan om du vill, fast nått fel är det ändå eftersom det står "utkast"..

2008-10-21 @ 16:23:37
URL: http://lenakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0